2011. március 1., kedd

Egy-két első nap Ljubljanában

Megérkeztem. Van hol laknom, és ma már az irodában is jártam. A házban egyelőre csak én lakom, meg a tulaj, Tomaz, akinek van egy kurva nagy BMW-je, könnyűfém, marihuána-mintás felnikkel. Futtat valami céget, a neve azonos a ház wifi-kódjával, azaz ExtravaGANJA. Állítólag bio-olajat gyárt a pincében cannabis magokból...
A belvárost sárkányok őrzik, de igen szép, barokk, autómentes. Az utcákon lehet matricákat, graffitiket találni, ami ígéretes. Szerettem volna sokat otthon üldögélni, olvasgatni, relaxálni, de sajnos már ma este is egy közeli diákszálló első emeleti konyhájában kötöttem ki, ahol néhány sör mellett leszerveztem egy látogatást a tengerhez a hétvégére, és kilátásba helyeztem egy budapesti városnézést is bárkinek, aki hajlandó egy hétvégére autóval hazavinni.
Elég sok sürgős munkát kell átvennem, de ma még fürdőztem az új munkatársaknak kijáró nyugalomban, naivnak tettetem magam.
Mai zenei ajánlat, nosztalgia is,mert itt nincs metró:

Itt voltunk síelni egy napot Drazséval,amíg itt volt:
Krvavec síközpont

1 megjegyzés:

  1. És mivel nem csak metró nincs arrafelé, ezért a Folyamat rádió ma esti Szívküldiszívnek adásában szóljon Rutkai Bori és a Specko Jedno Combino c. száma
    http://www.youtube.com/watch?v=MNcJMMk1Sx4

    VálaszTörlés