2011. március 3., csütörtök

Do you speak other languages? Little bit italiano and spanish.

A mai munkanap egyik fenti gyöngyszemét egy pályázatból gyűjtöttem. Persze két másik régebbi pályázói elszólás, magyar szervezetek tollából még mindig magasan vezet:
  1. A pályázatra igényel hátrányos helyzeté/fogyatékos fiatalok részvételével járó költségek fedezésére extra támogatást? Válaszát indokolja! Igen. Nyomorékszállításra 50 Euro.
  2. Ez pedig egyszer benne maradt egy pályázat szövegében: Ide még írj valamit, mert nem bírom tovább fosni a szót! Ennyit a teamwork-ről.
Na, ennyit a szakmázásról - elnézést a trágár kifejezésekért. Amúgy szokom az irodát, furcsa még ez a nagy szigor, és nem is látom néha értelmét. Ma főleg azon gondolkodtam el, hogy miért is van az, hogy percre be kell jegyeznünk az érkezésünket, elindulásunkat, az ebédszünetet, míg a cigiszünetek és kávészünetek esetében ez nem szükséges... Netalán azért, mert az irodavezető dohányos? 

A irodai helyem amúgy eléggé lelakta a finn szöszi elődöm, úgyhogy kértem egy új széket, meg egy tisztasági festést, amin picit meglepődtek, lehet, hogy elvetettem a sulykot... Mindegy, most már ott tartok, hogy azt is ajánlottam,akár én is kifestem, de nem akarok egy olyan munkaállomáson dolgozni, ami úgy néz ki mint a kiskundorozsmai önkormányzat ügyfélszolgálati irodájában az Erzsike kettes ablak, neoncső, retek, plüsskabala, fonnyadt szobanövény. A menza viszont ok, hatalmas adagok, házikoszt, és kilátás a havas hegyekre körben - viszont az kicsit ízléstelen, hogy a tiroli népviseletet idéző kosztümökben feszít az izzadó, zsíros pincér és az egyik pénztáros. Még jó, hogy Feri bácsi és a Bandzsa a Jókai utcai kifőzdében nem hord mondjuk csikósruhát, vagy bő gatyát, mint Bugajakab.

Este egy kávé a Macsek kávézóban azért feledtette az irodai körülményeket - rengeteg hangulatos kis hely bújik meg az óvárosban, a Ljubljanica folyócska mellett. Café & Rooms Maček

Mai zenei ajánló - Hercules and Love Affair - Blind
Amúgy tudta valaki, hogy Herkulesnek volt kutyája, akit Szókratésznek hívnak? 
Lásd bővebben: Socrate le demi chien

1 megjegyzés: